02. Seorang yg MAHIR, Trade Forex menggunakan APA?


02. Seorang yg MAHIR, Trade Forex menggunakan APA?
Oleh Suherman Fx Full di FAMILY OF TBST™ UNITED

Banyak orang melukis di Level Trade Bank dan Smart Trade, tapi tetep aja msh loss..
berikut ini jawaban dari Abg Din *
he he..ni...Tak Faham ..

Apa Trade bank..Apa Smart trade..
dia tak MAHIR dgn Trade bank...
Di malaysia...Ada seorg in box kat saya..dah setahun tak pernah loss
Jika anda mahir dgn trade bank....cuma ada 2 saja keputusan...satu balik modal...dan satu lagi semasa reverse akan untung
dia OP..bukan market Trade bank ni...

MusTaHiL.....bagaimana?
dpt mahir..senang saja...

..Utk MahiR...
1.Buat nota..
lepas tu..?..Kerangka Kerja..EU..

..Apa Masalah Trade bank....Apa market batal trade bank..Baca Ulang Ulang..Hafal..
2.lukis..lukis..lukis..
..Rujuk blog saya....Ambil Tarikh Tarikh trade bankdari mei 2010 ..ke dic 2010
lepas tu..

..Cari sendiri...jan 2011 ke April 2012
Tarikh itu apa...? tarikh tu Date..
...Perhati...bentuk market...hari...jam...size candle
buat di satu buku Khas, buat catatan...buat ulang Ulang...sehingga Minda Separa Sedar you all Hidup..
ingatan you Kuat
ok...
Sama juga dgn Smart Trade...
ada apa persoalan
kalau you all tidak ada persoalan..saya sendiri ada mahu tanya..he he

...MAHAL soalan saya ni...Saya belum lagi pernah tanya soalan ni pada rakan rakan di Malaysia..

.Seorang yg MAHIR, Trade Forex menggunakan APA?
..Seorg yg TAK Mahir..Trade Forex menggunakan Mata..dan Akal...
sebab tu kena TIPU...sebab guna mata dan akal..
Siapa Trade forex guna mata dan Aka l( minda sedar)..akan Kena TIPU..

Org Mahir Trade Forex..GUNa Minda SePara sedar...
sebab tu....saya suruh ..lukis..lukis..lukis
kena lukis...lukis..lukis
kena lukis...lukis..lukis
kenal .dgn Rafiq inas...student saya dari malysia
dulu..mac 2011...
langsung..tak tahu apa apa...mcm you all april 2011..sebulan sajadia mula..
nampak..Minda separa sedar dia...aktifhidup
yup...
tapi...
KEHEBATAN rafiq ni...saya dapati...sesudah bulan november 2011selepas saya ajarkan Trade Kefahaman...sebab Trade bank dan Smart trade ni ..ASASdan Trade Kefahaman ni adalah BAB Lanjutan...tapi....saya ajarkan Trade kefahaman secara umum sajabelum ada Kerangka kerja...
Tapi....Rafiq ni..satu satu nya pelajar saya yg CEPAT faham dgn apa yg saya sampaikan,walau secara umum... sebab

plan saya...tahun 2012 ni..baru saya akan ajarkan trade Kefahaman secara detail..saya akan sediakan Kerangka kerja...tapi....ada seorg lg..lebih hebat dari rafiq... 
seorg perempuan...
dia gabungkan TB..st dan trade Kefahaman serta HH 1 trademodal cuma 180 usdMula okt 2011Janury 2012....sudah jadi Millionaire...
3 bulan lebih saja...

sehingga bank malaysia..ribut...call diadia tinggal dekat dgn saya....satu propinsi
jumpa lg...YAKIN BOLEH

Dengar kata kata akhir saya ni.......baca ulang ulang Ya...Ingat ya selalu...
...Ikuti Kelas saya tahun ni...buat nota...Baca Ulang ulang nota saya....You All akan Lebih Baik dari Rafiq...Ummie Aida...PERCAYA dgn DIRI.....sebab..
.tahun ini...Saya ajar kesemua sekali ...LENGKAP...tahun lalu baru sekitar 40 %...saja
as salam semua
jumpa lagi